kimssims

Alla inlägg under augusti 2013

Av kimssims - 9 augusti 2013 13:05

Sorry! Kan väl inte säga att jag haft mycket att göra, mer att jag inte gjort så mycket alls. Jag har väl mest suttit på baken, kollat supernatural och läst... Haha :D

Jag ska försöka få upp uppdateringen igen, men nu är det bara några dagar kvar av sommaren och jag intenderar att spendera dem i den återstående värmen! ;)

Glöm ej delta i utlottningen! :D

Av kimssims - 5 augusti 2013 12:48

Så, det är dags att jag gör något för mina underbara läsare, och detta ledde till en utlottning! Jag är inte så stor här på bloggen att det känns genomförbart att ha någon annan sorts tävling, därför blir det en utlottning så länge! Men om ni tycker att jag ska ha något annat också, så säg bara till! 


I alla fall, utlottningen kommer ligga på 300 simpoints, och det är några enkla steg du behöver följa för att delta!

1. För att medverka måste du lämna en kommentar på detta inlägget, det är frivilligt om du vill skriva en motivering eller inte, om du tror att det ökar dina chanser så kör på bara! 

2. Har du en egen simsblogg/annan blogg, kan du kopiera bilden härunder och lägga upp denna på din egen blogg tillsammans med en länk tillbaka hit - detta ökar faktiskt dina chanser att vinna!

3. Du kan endast delta en gång, vilket betyder att fler försök att vara med kommer att ignoreras. 


Vinnaren kommer att dras om tre veckor, alltså 26/8 och vinnaren kommer att få möjligheten att kontakta mig för att meddela vad det är hen vill ha som pris! 


Lycka till allihopa! :D

Av kimssims - 4 augusti 2013 23:45

Ja, uppdateringen här är inte i sitt esse, och jag har ingen riktig förklaring till det. Jag är trött, har mycket att göra just nu, har nämligen fått kontakt med en massa gamla kompisar igen och jag njuter av varje sekund med mina vänner! Jag pluggar samtidigt för körkortet, som ska tas, optimalt inom tre månader, samtidigt som jag planerar inför min artonårsdag, som inträffar om 52 dagar och 15 minuter, från och med nu.


Den ska nämligen firas redan dagen efter, då jag ska ut på krogen med mina vänner, sen ska det vara kalas här hemma dagen efter det och min syster fyller år ytterligare en dag senare... Sen fyller Fidde år om några dagar - sheisse! - och det måste ju firas på nån vänster också! Skolan börjar snart och redan då ska det planeras inför studenten, medan jag samtidigt planerar in två resor nästa år... Allt händer NU, och det sätter en enorm press på mig här bakom skärmen!



Detta var egentligen inte vad jag ville säga i detta inlägget... Det jag ville göra var att tacka er. Ni fattar inte hur otroligt tacksam jag är för varenda en av er som kollar in här! Vare sig det är första gången ni besöker denna bloggen och finner den ointressant, eller om ni har varit med sedan början, eller kollar den oregelbundet... Ni är fantastiska! Jag älskar varje kommentar jag får från er, och varje litet klick här på bloggen! Ni fattar inte hur mycket det betyder att ni kommer hit, men det gör mig så sjukt glad varje gång det ökar med en siffra, för det är en person mer som faktiskt lägger märke till lilla mig och det jag lägger upp! 


Nu har jag tjatat på här ett tag och förstår om ni inte orkar läsa igenom hela inlägget, men ja, har en sista sak att skriva som ni hade kunnat tänka lite mer på: om ni har en fråga som ej berör det som står i ett inlägg får ni gärna ställa denna i frågelådan! Mycket större chans att jag tar mig tid att svara på den ordentligt eftersom jag normalt svarar på kommentarer via mobilen! 



Tack igen, ni underbara små tomtenissar! :*

Av kimssims - 3 augusti 2013 11:00

Känns som att jag driver något extreme makeover program typ, men jaja, här är ännu en sim som jag har "uppdaterat"! Luna Addams, som var väldigt blå och zebra-randig är numera fortfarande (lite) blå, men icke randig! Har behållt djurtrycket så att i alla fall lite av den första essensen finns kvar i simmen, men jag vet inte riktigt vad mer jag behållt - jo, det blå i håret! :P 


Hon ser lite annorlunda ut, måste jag säga xd


Luna Addams innan:



Luna Addams efter:

         

Ni kan ladda ner den gamla versionen av Luna här:


Och den nya finner ni här:

   

Av kimssims - 1 augusti 2013 21:15

Så, jag har snackat ett tag om att jag skulle göra några make-overs på några äldre simmar, och först ut här är Quinn! Jag var riktigt nöjd med henne från början, men allt eftersom man utvecklas som person har man ju förändrats, och ja, mina simmar har förändrats med mig!


De första bilderna kommer vara innan make-overn, så ja, det är inte de nya! Men det kommer finnas länkar till nedladdningar på båda versionerna - LÄS NOGA så att du laddar ner rätt version! - och den första versionen heter bara "Quinn O'Brian", medan den nya versionen heter "Quinn O'Brian v.2"


Den gamla versionen! 


Quinn v.2

 


Quinn O'Brian (före)

   

 

Quinn O'Brian v.2 (efter)


 


Så, vad tycker du? Är hon snyggare eller fulare? :)


Presentation


Tjena! Kul att du hittade hit. Mitt namn är Kim och jag är en 18 årig tjej från Skåne. Här kan du hitta allt från nedladdningstips till saker ur mitt spel. Hoppas du kommer tillbaka! :D

Omröstning

Vad vill du se mer av här på bloggen?
 Simmar
 Tävlingar
 PGC
 Gameplay
 Aktivitet, höhö
 "Månadens blogg"
 Sim-remakes
 Nedladdningstips
 "Annat"

Fråga mig

28 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Lilla gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards